De LWO-Helpdesk is vernieuwd

De LWO-Helpdesk is vernieuwd

Geplaatst op 11-10-2021  -  Categorie: Vereniging

De rechtstreekse telefonische bereikbaarheid van de Helpdesk is vanaf 1 oktober gestopt. Leden kunnen hun vragen over juridische en andere problemen rond waterwonen blijven stellen via de email (owl.[antispam].@lwoorg.nl) of per post aan Postbus 166, 6600AD Wychen. De medewerkers van de Helpdesk beantwoorden de vragen op zo kort mogelijke termijn, eventueel na telefonisch overleg met de vragensteller.
De Helpdesk is geen rechtsbijstandsverzekering. Wij treden naar buiten niet op als juridisch adviseur van een lid. Ons dringend advies aan alle waterbewoners is: verzeker u voor rechtsbijstand, bij voorkeur bij een verzekeraar die thuis is in waterwoonland!
De hulp van de Helpdesk valt onder de contributie voor het lidmaatschap. Vragen van niet-leden worden zo mogelijk wel beantwoord, echter met het vriendelijke verzoek om lid te worden (zie de hiervoor bestemde knop rechtsboven op deze pagina).


De Landelijke Waterwoon Organisatie

De LWO behartigt de belangen van woonbootbewoners, ondersteunt haar leden, stimuleert activiteiten die van belang zijn voor het wonen op het water en onderhoudt een uitgebreid netwerk om haar doelen te bereiken. De LWO doet dat samen met haar leden.

Contact

LWO Secretaris
p/a Postbus 166
6600 AD Wijchen

Bankrekeningnummer: NL62INGB0007112302

LWO-Helpdesk

Heeft u vragen of problemen: mail ons!

De LWO-Helpdesk geeft eerstelijnsadvies bij juridische en andere problemen
rond het waterwonen. Stel uw vraag via ons mailadres: owl.[antispam].@lwoorg.nl of
schriftelijk aan: Postbus 166, 6600 AD Wychen.

E-mail

Voor vragen aan het bestuur: owl.[antispam].@lwoorg.nl

Voor de ledenadministratie: nimdanedel.[antispam].@lwoorg.nl